Πολιτική 25/03/2014

Ο αρχιφασίστας Κολοκοτρώνης

Θα μιλήσουμε για την συμβολή του Κολοκοτρώνη στην δημιουργία ενός (τυπικά) ανεξάρτητου Ελληνικού κράτους, για την συμβολή του Τσε Γκεβάρα στην εκδίωξη του δικτάτορα Μπατίστα, ακόμα και για την θεαματική βελτίωση της σοβιετικής οικονομίας επί Στάλιν.
22 Σεπτεμβρίου του 1821. Οι Έλληνες υπό την ηγεσία του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη καταλαμβάνουν την Τριπολη. Υπολογίζονται σε περίπου 40.000 οι Τούρκοι και Εβραίοι που έχουν βρεί καταφύγιο στην πόλη, ενω μαζί τους βρίσκονται 1500 ένοπλοι Αρβανίτες. Η σφαγή που ακολουθεί είναι μία από τις μεγαλύτερες που γνώρισε ποτέ η Πελοπόννησος: επί τρεις ημέρες οι Έλληνες σφαγιάζουν τους αμάχους Τούρκους και Εβραίους, τις γυναίκες, τα παιδιά και τα βρέφη, αφού προηγουμένως βιάσαν, βασάνισαν, εκπαραθύρωσαν, κάψανε, λιώσανε κεφάλια μωρών σε τοίχους.

Καλοκαίρι 1827. Οι δυνάμεις του Ιμπραήμ Πασά έχουν επανακαταλάβει το μεγαλύτερο μέρος της ελεύθερης Ελλάδας. Σε μια προσπάθεια να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στην επανάσταση, ο Ιμπραήμ εκδίδει τα«προσκυνοχάρτια». Όποιος δεν παίρνει το «ράι μπουγιουρντί» εκτελείται επιτόπου. Ο Κολοκοτρώνης ανταπαντά με μαζική τρομοκρατία και δηλώνει: «Δώστε μου τα προσκυνοχάρτια του Μπραϊμη να σας δώσω του Έθνους. Όποιο χωριό δεν γυρίσει στο έθνος θα το αφανίσω από το πρόσωπο της γής. Απ” τη μία θα βγαίνουν οι αραπάδες και απ” την άλλη θα μπαίνω εγώ, θα καίω και θα σκοτώνω. Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!»

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, στην Ελλάδα των Ποταμιών, του μηδενισμού και των ίσων αποστάσεων, ο Κολοκοτρώνης πρέπει να ανακηρυχθεί αρχιφασίστας. Αύριο κιόλας να τρέξουμε να γκρεμίσουμε τον ανδριάντα του μπροστά από την παλαιά Βουλή, όπως έπραξαν οι Ουκρανοί φασίστες με τα αγάλματα του Λένιν. Διότι φίλοι μου, ο Κολοκοτρώνης στην σφαγή της Τριπολιτσάς συμπεριφέρθηκε ως αξιωματικός των Ες-Ες που καίει πόλεις και χωριά χωρίς κανέναν ενδοιασμό, ενώ στην περίπτωση των προσκυνοχάρτιων θυμίζει τον Ροβεσπιέρο κατά την περίοδο της τρομοκρατίας στην Γαλλική Επανάσταση. Μπροστά του οι δίκες της Μόσχας και ο αυταρχισμός του Στάλιν φαντάζουν ευνομούμενη δημοκρατική διαδικασία!

Περιμένουμε από τους «δημοσιολόγους», τους «αντικειμενικούς», τις «φωνές της λογικής» να βγούν στα ΜΜΕ των αφεντικών τους και να μην υποκύψουν στον λαϊκισμό, στο κουκούλωμα και στο πολιτικό κόστος. Να βάλουν στο ίδιο τσουβάλι τον Κολοκοτρώνη, τον Στάλιν, τον Χίτλερ, τον Ατατούρκ, τον Σπάρτακο και τον Τσε Γκεβάρα. Άλλωστε όλοι τους «σκοτώνανε ανθρώπους» και την βία την καταδικάζουμε από όπου κι αν προέρχεται, έτσι δεν είναι; Περιμένουμε επίσης από τους (νεο)δημοκράτες συμβούλους του Σαμαρά να επαναλάβουν το κλισέ «δεν υπάρχει καλή βία», αν γίνεται πριν μοιράσουν 500ρικα στους ΜΑΤατζήδες.

Όλοι εμείς, οι «λαϊκιστές», θα συνεχίσουμε πάντως να κρίνουμε τα ιστορικά πρόσωπα ζυγίζοντας τα θετικά και τα αρνητικά τους. Θα μιλήσουμε για την συμβολή του Κολοκοτρώνη στην δημιουργία ενός (τυπικά) ανεξάρτητου Ελληνικού κράτους, για την συμβολή του Τσε Γκεβάρα στην εκδίωξη του δικτάτορα Μπατίστα, ακόμα και για την θεαματική βελτίωση της σοβιετικής οικονομίας επί Στάλιν. Εσείς οι «άλλοι» μπορείτε να συνεχίσετε να προσπαθείτε να πείσετε τους πολίτες ότι «όλοι ίδιοι είναι». Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που η εξουσία των εργολάβων-καναλαρχών σας χαιδεύει και σας προβάλλει. Δουλειά σας είναι να υπονομεύετε και να αποδομείτε κάθε προσπάθεια για αλλαγή. Δουλειά δική μας είναι να σας αποκαλύπτουμε και να σπάμε πλάκα με τις αρλούμπες σας, διότι τι καλύτερο να συνδυάζεις την δουλειά με την διασκέδαση;

Καληνύχτα, καληνύχτα!
Εγγραφή στο newsletter του PoliticalDoubts.

YOUR OPINION

Το ΚΑΣ αποφάσισε να μην διατεθεί το μνημείο του Παρθενώνα για εκδήλωση οίκου μόδας:

Συμφωνώ. Η προστασία των μνημείων θα πρέπει να είναι απόλυτη
70.2%
Μάλλον διαφωνώ. Θα μπορούσαν να τεθούν αυστηρότεροι όροι.
8.7%
Διαφωνώ με την απόφαση. Δεν μπορεί να χάνονται ευκαιρίες προβολής της χώρας
14.9%
Συμφωνώ να μην διατεθεί ο Παρθενώνας. Δεν θα είχα αντίρρηση αν επρόκειτο για άλλον αρχαιολογικό χώρο
6.1%
Η ψηφοφορία για αυτό το δημοψήφισμα έχει λήξει

Σχόλια   

+8 #1 Κάποιος 25-03-2014 15:59
Ατυχέστατο όλο το κείμενο.

Συγκρίνεις (με ποια λογική) επαναστάτες με ολοκληρωτικούς ηγέτες. Όποια βίαια ξεσπάσματα έγιναν στην επανάσταση είναι απολύτως λογικά και επόμενα αιώνων σκλαβιάς. Επίσης η τακτική του Κολοκοτρώνη το 27 , σε μία περίοδο που έπνεε τα λοίσθια η επανάσταση , εγινε καθαρά για να μην συνεχιστούν οι τάσεις φυγής και διάλυσης.

Από την άλλη μου βάζεις στο τραπέζι εκατομμύρια νεκρούς εν καιρώ ειρήνης με τα σοσιαλιστικά πειράματα , λόγω πείνας μάλιστα, και διώξεις αντιπάλων γκουλάγκ και τα συναφή. Ο Κολοκοτρώνης και ο Τσε αναδείχθηκαν με το μπαρούτι και όχι με γραφειοκρατικές ντρίπλες ή δήθεν διαθήκες. Καμία σχέση λοιπόν ενός δικτάτορα με 2 επαναστάτες.

Όσο για το οικονομικό θαύμα που επικαλείσε , οφείλω να σου πω ότι αντίστοιχο και μεγαλύτερο οικονομικό θαύμα υπήρξε στην Γερμανία του Χίτλερ, με λιγότερα θύματα εν καιρώ ειρήνης. Άρα μπαίνει στο ίδιο κάδρο για σένα με τους παραπάνω;

Τέλος η μαρξιστική σου παιδεία σε κάνει να ξέρεις ήδη ότι επανάσταση με λευκά γάντια δεν γίνεται. Αλλά όταν τα χέρια σου είναι ματωμένα μετά από 20ετία στην εξουσία είσαι απλά φασίστας... έστω κόκκινος.
Παράθεση
+5 #2 charis 25-03-2014 18:11
Τι να πρωτοσχολιάσω από τον παραπάνω συρφετό;

Πρώτον φίλε Σωτήρη τα Ες Ες ήταν κατακτήτες οι Έλληνες επαναστάτες αγωνίζονταν ενάντια στον κατακτητή.

Δεύτερον η κρατική βία είναι η μόνη νόμιμη. Δεν μπαίνει στο ίδιο τσουβάλι με του ΠΑΜΕ της Χρυσής Αυγής ή του Ξηρού. Η κοινωνία ανέθεσε στην αστυνομία αυτόν τον ρόλο. Αν δεν τον επιτελεί σωστά είναι άλλο θέμα. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΦΟΡΕΑΣ.

Τρίτον ο Σπάρτακος ο Κολοκοτρώνης και ο Γκεβάρα , ασχέτως με τον τρόπο και τον λόγο δράσης του καθενός ήταν επαναστάτες όχι φασίστες που καταπίεζαν τον λαό τους.

Τέταρτον το οικονομικό θαύμα του Στάλιν . Μάλλον το βίωσε μόνο ο ίδιος και όχι οι 6 εκατομμύρια νεκροί από λοιμό.

Πέμτον το άγαλμα του Λένιν το ρίχνανε ουκρανοί γιατί στα μάτια τους φάνταζε σαν μνημείο κατακτητή...για τί άραγε; Γιατί άραγε οι Ουκρανοί στον 2ο Πόλεμο πήραν το μέρος και του Χίτλερ ακόμα;Δεν διερωτάσε;
Παράθεση
+6 #3 Sotirios Loustas 25-03-2014 21:24
Το κείμενο είναι προβοκατόρικο, ειρωνικό και έχει σκοπό να χλευάσει μια συγκεκριμένη σχολή σκέψης (ή μη σκέψης) η οποία κρίνει προσωπικότητες μόνο με βάση τους νεκρούς που αφήνουν πίσω τους και χωρίς να μελετά την συνολική τους πορεία. Νομίζω είναι προφανές ότι δεν μπορεί να ταυτιστεί ο Κολοκοτρώνης με τα Ες-Ες, ο Τσε Γκεβάρα με τον Σπάρτακο και ο Χίτλερ με τον Στάλιν, επειδή "σκοτωναν κοσμο".
Παράθεση
+3 #4 Κτενάς Άρης. 26-03-2014 08:53
Δε θα σχολιάσω τίποτε άλλο εκτός από μια λέξη σου. Τον Σπάρτακο ρε αθεόφοβε. Και ό,τι πω θα είναι σαν αποκατάσταση της ιστορίας, βάση πάντα του Πλούταρχου και όχι κάποιας θεϊκής χάρης που έχω:

Ο Σπάρτακος ήταν μονομάχος θρακικής καταγωγής, που ηγήθηκε μεγάλης επανάστασης δούλων και άλλων κοινωνικώς καταπιεσμένων ατόμων εναντίον των Ρωμαίων. Η επανάσταση του Σπάρτακου είναι μία από τις μεγαλύτερες και μαζικότερες της αρχαιότητας. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την τραγική της κατάληξη, ενέπνευσε πολλά κινήματα αλλά και διανοούμενους και καλλιτέχνες κατά τη διάρκεια των αιώνων, ακόμα και άλλες επαναστάσεις. Οι δούλοι που εξεγέρθηκαν κατά της δουλείας και της ανέχειας, της φτώχειας και του ολοκληροτισμού της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας (!) ήταν συνολικά πάνω από 110.000 καταπιεσμένοι άνθρωποι. Ενώ, ο προσωπικός του στρατός από υποστηρικτές του (μη ξεχνάς ένας δούλος ήταν και αυτός) έφτασε περί τους 70.000 μαχητές και οι νίκες τους πάνω από 10 συνεχόμενες μάχες εναντίων τακτικών υπερ-οπλισμένων Ρωμαϊκών στρατών.

Πληγώθηκα, είναι ότι πιο ηρωϊκό έχω δει αυτός ο δούλος και είναι και κοντο-χωριανός μου..για σένα θα έπρεπε να είναι παράδειγμα Έλληνα, που έκανε πόλεμο ταυχόχρονα για την προσωπική Ελευθερία αλλά και για την κατάφορα άδικη ταξική διαστρωμάτωση του Ανθρώπου τον πρώτο αιώνα προ Χριστού. 18 αιώνες πριν το κάνουν οι Γάλλοι και 20 αιώνες πριν σταματήσει η δουλεία (αλλάξει-μορφή) .
Παράθεση
+2 #5 Γιαγκος Γεωργιος 28-03-2015 15:29
Το κειμενο δεν θα το σχολιαζα, γιατι το βρισκω οχι απλως σωστο, αλλα οτι παραβιαζει ανοικτες θυρες.
Ειναι ομως εντυπωσιακο οτι οι σχολιαστες μαλλον δεν καταλαβαν καν τι λεει.
Καποιοι (και οχι ο αρθρογραφος) εχουν την ταση να εξομοιωνουν την βια κανοντας οτι δεν βλεπουν την διαφορα αυτου που προσπαθει να επιβληθει δια της βιας με τον αμυνομενο στην επιβολη.
Αυτο δεν ειναι καθολου παραξενο, ουτε καινουργιο.
Αυτοι που δια της βιας απεκτησαν κατι, ξαφνικα γινονται πολεμιοι της βιας που προσπαθει να τους το αφαιρεσει.
Το καθε καθεστως απεχθανεται την βια και γι αυτο βιαιως την καταστελλει.
Θα ηθελα επειδη εχω ακουσει πολλες φορες το επιχειρημα για την σφαγη της Τριπολης, να θυμισω οτι ο Κολοκοτρωνης, δεν εκανε τιποτε περισσοτερο απο τον Οδυσσεα οταν βρηκε τους μνηστηρες στο σπιτι του.
Εκλεισε τις πορτες και τους σκοτωσε ολους για να μαθουν και οι υπολοιποι να σεβονται τα ξενα σπιτια.

ΑΛΛ ΕΣΥ, ΔΙ ΕΥΜΑΙΕ, ΦΕΡΩΝ ΑΝΑ ΔΩΜΑΤΑ ΤΟΞΟΝ ΕΝ ΧΕΙΡΕΣΙΝ ΕΜΟΙ ΘΕΜΕΝΑΙ, ΕΙΠΕΙΝ ΤΕ ΓΥΝΑΙΞΙ ΚΛΗΙΣΕ ΜΕΓΑΡΟΙΟ ΘΥΡΑΣ ΠΥΚΙΝΩΣ ΑΡΑΡΥΙΑΣ.
(Αλλά εσύ, θεϊκέ Εύμαιε, φέρνοντας το τόξο από τα δωμάτια βαλτό στα χεριά μου, και πες στις γυναίκες να κλείσουν καλά τις πόρτες του μεγάρου.)

Καποιοι θα ηθελαν μετα απο 400 χρονια καταπιεσης και εξευτελισμων, οι Τουρκοι και οι Εβραιοι συνοδοιποροι τους να φυγουν ελευθεροι και χωρις συνεπειες.
Αναρωτιεμαι ομως. Αν οποιος επιχειρει (και ισως πετυχαινει ισως οχι) να σου αφαιρεσει την ελευθερια, μενει ατιμωρητος οταν επιτελους βρισκεις την δυναμη να τον τιμωρησεις, γιατι να μην το επιχειρει συνεχεια;
Ποιος θα πληρωνε την διατροφη των πολεμιστων που επι μηνες πολιορκουσαν την πολη;
Το πλιατσικο ειναι το ισχυροτερο κινητρο για τον πολεμο και θα ηταν τρελλα να απαγορευουμε απο τους αμυνομενους να χρησιμοποιουν αυτα που στους επιτιθεμενους επιτρεπονται.
Παράθεση

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση